Snödroppar..?

Den ända vårblomman jag kommer ihåg namnet på är blåsippan, men jag är rätt så säker på att den här blomman heter snödoppe/ar. Rätta mig om jag har fel ;)
När jag kom hem från fotografiska igår så gick min katt ut ganska direkt när jag öppnade dörren till huset, till en början gick den lite försiktigt.
Men väl igång så la den sig vid trappan och ville bli kliad på magen, så självklart ställde jag upp!
Sen gick den vidare till rabbatten, eftersom att solen för tillfället var på den sidan av huset.
Då, kära vänner, så fick jag syn på årets första snödroppar. Va glad jag blev! För jag menar, det
är väl ett tecken på att våren snart är framme? Eller, rentav, att den redan är framme?
I vilket fall som helst så fick jag ett tecken på vår och genast så gick jag för att hämta kameran samt
snabbt byta till macro objektivet.
v La ni märke till att detta är bilden jag har som header? :D
.
Den här bilden var jag bara tvungen att redigera, för jag var faktiskt
tvungen att kämpa med att få till fotografiet innan flugan flög iväg.
v Dessutom blåste det åt alla håll och kanter, haha!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Allt bra med dig en solig dag som denna? :)

2011-03-23 @ 10:48:43
URL: http://conler.se
Postat av: Wendla (:

Ja gud ja! Jag är också stolt! Jag orkade knappt någonting i slutet på träningen ..:P haha

2011-03-23 @ 20:27:05
URL: http://alltidnovemberbarn.blogg.se/
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Godmorgon på dig! :)

Hur skulle du hantera om du hade en vän som skar sig själv? Försöka prata, söka hjälp eller strunta i det..?

2011-03-24 @ 11:34:20
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0