Min favoritfärg, haha.

Min absoluta favoritfärg är blå, men det har inte alltid varit min favoritfärg för vitt jag kommer ihåg så älskade jag rosa ett väldigt bra tag. Men nu är den alltså blå, blå älskade blå♥

Idag hade vi nationella proven i kemi, då vi skulle göra det där fina lilla experimentet.
Vi skulle droppa några (fem) droppar BTB i en bägare med vatten och sedan blåsa med ett sugrör i vattenlösningen. Först sittandes, sedan efter att ha gått lite och till sist efter att ha sprungit. Det fanns alltså tre bägare och tre sugrör.
Jag failade, totalt! ♥
Det stod nämligen att vi skulle blåsa ut i sugrören lugnt och sakta men efter att ha sprungit och gått i några minuter med stressen sittandes överallt så blåste jag lixom ut när jag var anfådd, typ spottade ut hela min njure.
Fint fint fint.
Hoppas man får skriva sådär, tänk om alla inte har gjort nationella proven i kemi ännu...pinsamt!

Kommentarer
Postat av: linn

hahah, kunde slutat illa

2011-03-24 @ 19:21:43
URL: http://linnys.bubbleroom.se/
Postat av: Lisa

finfin blogg du har :D

följa varandra via bloglovin'?

Kram ♥

2011-03-24 @ 19:27:05
URL: http://lizaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0