Idag, stockholm, fotografiska museet.

Idag var jag och alla tjejerna från musik klasserna på fotografiska museet, supermysigt!
Jag blev helt förundrad över hur bra alla bilder av Sarah Moon är, mystiska, meningsfulla, hemlighetsfulla,
vackra och aa... allt på samma gång. Jag och ett par stycken andra tjejer hade med sig varsin kamera, skönt att man fick fotografera där, inte för att det hade varit onödigt att ha med sig kameran annars men jag hade ju blivit lite besviken. Det är riktigt coolt och häftigt att Sarah Moon själv hade varit där och ställt ut allt, fixat och hållt på.
Vår guide berättade att hon var väldigt hemlighetsfull av sig, så om någon frågade
'Hur tänker du med fåglarna du har på så många bilder, vad har dem för känsla för dig?'
Så kunde hon svara något liknande med
'...Jaa eh jag tycker väl att det är fint.'
Hon vill alltså hålla sig lite hemlighetsfull precis som sina bilder, antingen så har bilderna för stor
mening för henne eller så vill hon att vi ska tänka själva. Det är mina slutsatser. ;)
Bilder från Sarah Moons utställning;
Fyra av Norah Moons bilder:
Bilder från det fina fiket, snarare på alla fina tjejor;
.
.
.
Slut♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0